Punkt obsługi klienta Drukuj Zapisz

W odpowiedzi na zapotrzebowanie mieszkańców w dniu 30 maja 2005 r. w Starostwie Powiatowym w Lublinie, przy ul. Spokojnej 9, rozpoczął swoje funkcjonowanie Punkt Obsługi Interesantów.
 
28 czerwca 2012 r. Punkt Obsługi Interesantów zmienił swoją nazwę na Punkt Obsługi Klienta. Głównym celem utworzenia Punktu Obsługi Klienta jest fachowa, miła i sprawna obsługa klientów w sprawach związanych z działalnością urzędu.
 
Punkt Obsługi Klienta został zlokalizowany z myślą o wygodzie klienta ze szczególnym uwzględnieniem osób starszych i niepełnosprawnych. Znajduje się on, bowiem na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Lublinie i czynny jest w następujących godzinach:
 

 

Obsługa Interesantów w dni robocze odbywa się w godzinach:

 

• Punkt Obsługi Klienta (partner w budynku głównym)

poniedziałek, środa, czwartek, piątek  - w godz. 7:30 – 15:30

wtorek -  w godz. 7:00 – 17:00

• Wydział Architektoniczno Budowlany (parter w budynku głównym, obok Punktu Obsługi Klienta)

poniedziałek, środa, czwartek, piątek  - w godz. 8:00 – 15:00

wtorek -  w godz. 7:30 – 16:45

• Wydział Geodezji (parter w budynku głównym, budynek C)

poniedziałek, środa, czwartek, piątek  - w godz. 7:30 – 15:30

wtorek -  w godz. 7:00 – 17:00

• Wydziału Komunikacji, Transportu i Drogownictwa (skrzydło B) :

poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. 7.30 - 15.30
wtorek  w godz. 7.00 - 17.00

Bezpośrednia obsługa Klientów w sprawach objętych zakresem realizowanych przez wydział zadań odbywa się: poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. 7:45-15:00, wtorek 7:15-16:30, po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu wizyty co do dnia i godziny.

• Kasa (parter w budynku głównym)

poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. 7:45 - 15:00 (przerwa 10:15 - 10:30)
wtorek w godz. 7:00 - 17:00 (przerwa 10:15 - 10:30 oraz 14.15 - 14.30)

 

Godziny pracy Filii Wydziału Geodezji oraz Wydziału Komunikacji, Transportu i Drogownictwa można znaleźć na stronie www.powiat.lublin.pl w zakładce BIP.

Powrót
grafika dłoń
PORADNIK
KLIENTA
Osoba trzymająca komórkę z mapą
Geoportal
grafika tryby
Instrukcje
załatwiania
spraw
grafika tablet
E-usługi
grafika dłonie na klawiaturze
Elektroniczna
Tablica
ogłoszeń
logo esesja
E-sesja
grafika kamera
Transmisje
z sesji
rady powiatu
grafika przybory piśmiennicze
Edukacja
w powiecie
lubelskim
grafika dłoń z długopisem
Powiatowa Rada
Pożytku publicznego
grafika młotek sędziowski
Nieodpłatna
pomoc
prawna
grafika chmury
Pogoda
grafika dokumenty i lupa
Ochrona
danych
osobowych
grafika pusta klasa
Projekty
edukacyjne
grafika logo inkubator
Inkubator
pszczelarstwa