Do Państwa dyspozycji oddajemy niniejszy „Poradnik Klienta”, który w praktyczny sposób ma służyć Państwu pomocą w korzystaniu z usług naszego urzędu.
Poradnik Klienta zawiera niezbędne informacje potrzebne do załatwienia sprawy administracyjnej m.in. instrukcje załatwiania spraw, obsługa osób niepełnosprawnych czy dane do faktur i umów. Ponadto w Poradniku Klienta znajdą Państwo informacje dot. kasy i Punktu Obsługi Klienta, wszystkie potrzebne numery telefonów do Starostwa, najczęściej zadawane przez Klientów pytania, a także funkcję o nazwie „Skontaktuj się z urzędem”, gdzie będą Państwo mogli zadać pytanie lub zgłosić swoje zastrzeżenia.
Żywimy nadzieję, że publikowanie w Poradniku Klienta coraz większej ilości informacji, wraz z kompetencją naszych pracowników i życzliwością wobec Klientów pozwoli Państwu osiągnąć maksymalne zadowolenie z jakości naszej pracy.