Szanowni Państwo, W związku z zarządzeniem Nr 96/2019 Starosty Lubelskiego z dnia 6 września 2019 r. w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Lublinie zmienionym zarządzeniem Nr 103/2022 Starosty Lubelskiego z dnia 27 września 2022 r. informuję, że w dniach od 1 października do 31 grudnia 2024 r. zostanie przeprowadzone badanie satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Lublinie.
Celem badania ankietowego jest poznanie Państwa opinii na temat pracy Starostwa oraz jakości oferowanych przez nasz urząd usług. Informacje uzyskane z ankiet pozwolą na wprowadzenie rozwiązań usprawniających działanie Starostwa w zakresie obsługi klienta w związku z wdrożonym w Starostwie Powiatowym w Lublinie Systemem Zarządzania Jakością zgodnym z normą PN-EN ISO 9001:2015.
Ankiety badania satysfakcji i oczekiwań klientów dostępne są w siedzibach Starostwa, a także w formie elektronicznej na stronie internetowej www.powiat.lublin.pl.
Ankiety po wypełnieniu można: