W związku z Zarządzeniem Nr 96/2019 Starosty Lubelskiego z dnia 6 września 2019 r. w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Lublinie informujemy, że w dniach od 01.10.2020 r. do 31.12.2020 r. zostanie przeprowadzone badanie satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Lublinie.
Celem badania ankietowego jest poznanie Państwa opinii na temat pracy Starostwa oraz jakości oferowanych przez nasz urząd usług. Informacje uzyskane z ankiet pozwolą na wprowadzenie rozwiązań usprawniających działanie Starostwa w zakresie obsługi klienta w związku z wdrożonym w Starostwie Powiatowym w Lublinie Systemem Zarządzania Jakością zgodnym z normą PN-EN ISO 9001:2015.
Ankietę elektroniczną można znaleźć pod linkiem:
Zachęcamy do udziału i wyrażenia swojej opinii!