Konsultacje zostały przeprowadzone zgodnie z uchwałą Nr XXXII/327/2017 Rady Powiatu w Lublinie z dnia 30 marca 2017 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami, (Dz. U. Woj. Lubelskiego z 2017 r. poz. 2118).
Do udziału w konsultacjach zaproszone były organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057), działające na terenie Powiatu Lubelskiego.
Konsultacje były przeprowadzone w formie:
Informacje o konsultacjach umieszczono na stronie internetowej www.powiat.lublin.pl oraz splublin.bip.lubelskie.pl
Za przeprowadzenie konsultacji odpowiedzialny był Wydział Komunikacji, Transportu i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Lublinie.
Projekt ww. uchwały został poddany konsultacjom społecznym oraz przedstawiony do zaopiniowania przez Powiatową Radę Działalności Pożytku Publicznego w Powiecie Lubelskim.
W wyznaczonym terminie konsultacji tj. w dniach 10-24 sierpnia 2020 r. w trybie ogólnym nie zgłoszono żadnych uwag ani opinii. Powiatowa Rada Działalności Pożytku Publicznego w Powiecie Lubelskim w dniu 24 sierpnia 2020 r. przedłożyła pozytywną opinię w przedmiotowej sprawie (opinia w załączeniu).
W związku z powyższym nie wprowadza się zmian w projekcie uchwały.
Lublin, dnia 26 sierpnia 2020 r.
Zarząd Powiatu w Lublinie
Członkowie Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Powiecie Lubelskim, po zapoznaniu się z projektem Uchwały Rady Powiatu Lubelskiego w sprawie ustalenia wysokości opłat w usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu stężonym oraz wysokości kosztów powstałych w wyniku odstąpienia od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu, pozytywnie opiniują ww. projekt uchwały oraz nie wnoszą uwag do uzasadnienia w przedmiotowej sprawie.
Przewodniczący Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Powiecie Lubelskim Marcin Pastuszak