Celem badania ankietowego jest poznanie Państwa opinii na temat pracy Starostwa oraz jakości oferowanych przez nasz urząd usług. Informacje uzyskane z ankiet pozwolą na wprowadzenie rozwiązań usprawniających działanie Starostwa w zakresie obsługi klienta w związku z wdrożonym w Starostwie Powiatowym w Lublinie Systemem Zarządzania Jakością zgodnym z normą PN-EN ISO 9001:2015.
Ankiety badania satysfakcji i oczekiwań klientów dostępne są w siedzibach Starostwa, a także w formie elektronicznej na stronie internetowej www.powiat.lublin.pl
Link do ankiety: https://docs.google.com/forms/d/1PVwqncdIrs_nFf6aUkWkQ6LLFuANTk5Mk4j1_rxt-VE/viewform?edit_requested=true
Ankiety po wypełnieniu można:
Dziękujemy za poświęcony czas i wypełnienie ankiety!
Ankieta do zarządzenia Nr 113_2024.pdf | 138,75 kB |